Додай наш банер!
kino-pereklad
Не будь байдужим!

Спростування статті у „ДТ” щодо касових зборів

Кінотеатр. Зображення з архіву У статті „Warner Brothers не представляє” , вміщеній у „Дзеркалі тижня” № 7 (686), її автор Олег Вергеліс з посиланням на кінобізнесмена Олександра Ткаченка повідомив наступне:

„лише за останній місяць відвідування українських кінотеатрів, порівняно з аналогічним періодом минулого року, впало на 50—60%. Причини: і нинішня екстремально-дубляжна мовна політика, і скромний асортимент кінопродукту”.

Подивимося, наскільки відповідає дійсності ця інформація. У таблиці наведено суми касових зборів у кінотеатрах України за січень-лютий 2007 року. Як бачимо, ні в січні, ні в лютому поточного року не відбулося зниження касових зборів у порівнянні з відповідним періодом минулого року. Навпаки, касові збори, а отже і відвідуваність кінотеатрів зросли.

Касові збори в кінотеатрах України від п’ятірки найбільш популярних фільмів (дол. США) за даними інтернет-сайту http://boxofficemojo.com/

Січень (4 вікенди) Лютий (3 вікенди)
2007 2 447 805 1 469 068
2008 5 097 436 1 797 053

Що стосується „скромного асортименту кінопродукту”, то тут пан Ткаченко, очевидно, знає, про що говорить. Бо він має стосунок до двох дистриб’юторських фірм: „Сінерґія” та „Кіноманія”, з вини яких було зірвано в Україні світові прем’єри художніх фільмів „Астерікс на олімпійських іграх” та „Я – легенда”. Ще 25 грудня минулого року Державна служба кінематографії повідомила дистриб’юторські компанії про те, що з першого січня 2008 року не видаватимуться прокатні посвідчення на фільми, які не будуть дубльовані, озвучені чи субтитровані українською мовою. При цьому озвучення або субтитрування повинно здійснюватись зі збереженням оригінального звукового супроводу. Відповідно до статті 12 Закону України „Про кінематографію” , дотримання встановлених Державною службою кінематографії стандартів, норм та правил є обов’язковим для суб’єктів кінематографії незалежно від форм власності. Знаючи, що фільмокопії стрічок „Астерікс на олімпійських іграх” та „Я – легенда” не відповідають вимогам Держкіно і не можуть бути допущені у прокат, обидві вищезгадані фірми не повідомили про це глядачів завчасно. Багато шанувальників кіно дізналися про скасування прем’єр фільмів, лише прийшовши до кінотеатрів на перегляд стрічок, а частині навіть довелося здавати до кас попередньо куплені квитки. Очевидно, що, при такому нецивілізованому ставленні до глядачів, у пана Ткаченка були підстави очікувати зниження відвідуваності кінотеатрів. Але, як ми бачимо, цього не сталося. Прогалина була частково заповнена продукцією інших дистриб’юторів і касові збори виявилися все одно вищими, ніж минулого року.

Громадська ініціатива „КІНО-ПЕРЕКЛАД” закликає представників кінобізнесу припинити вводити в оману громадськість поширенням через ЗМІ неправдивої та навмисно спотвореної інформації.

Активісти громадської ініціативи КІНО-ПЕРЕКЛАД

Надіслано: Андрій 2008/02/24 до розділів ЗМІ , Кінотеатри , Статистика кінопрокату , Як боротись




22 Responses to “Спростування статті у „ДТ” щодо касових зборів”

  1. Anatoly пише:

    Самі собі суперечите, панове.
    Збори січня 2008 р вищі за збори 2007 р у 2,08 раза (тобто, більше, ніж удвічі). А збори у лютому 2008 по відношенню до зборів 2007 року збільшились лише у 1,22 рази.
    Тобто, РЕАЛЬНА динаміка є негативною. Тому що у лютому 2008 р збори могли б бути біля 3 500 000 доларів США. Перепрошую, біля 18 000 000 грн. Мені якось зручніше користуватись гривнями…

  2. Андрій пише:

    Анатолію, у лютому касові збори завжди менші аніж у січні. І Ви, скоріше за все, це чудово знаєте, але зараз свідомо маніпулюєте цифрами:)
    Подивіться статистику на BoxOfficeMojo за 2007-й рік.
    Хоч звісно цього року касові збори могли бути більшими аніж є. Та тут можете подякувати “Сінергії” й “Кіноманії”.
    Ще один момент, він не зовсім стосується саме цього питання, але якби “Кіноманія” працювала саме з Warner Bros., а не “Каро-прем’єр”, то “Я - легенда” можливо вийшов би в український прокат ще минулого року. Згодні?
    Дивіться B&H вже показали в Україні “Так, ні, не знаю”, “Війну Чарлі Вілсона”, а в Росії перший фільм вийде за кілька місяців, а другий зняли з прокату з політичних міркувань. Також у квітні цього року B&H покаже “Забути Сару Маршал”, а в Росії прем’єра відбудеться лише влітку.
    Вам не здається, що це класно мати нагоди дивитися фільми одними з перших у світі, а не синхронізувати прем’єри в Україні з прем’єрами в Росії?

  3. Anatoly пише:

    а ще - рекомендую ознайомитись із точкою зору директора кінотеатра ім. Шевченка у Донецку.
    Який пояснює, яким чином компанію B&H спотворює дані касових зборів.
    Пояснення дуже просте, з доказами у вигляді статистики.
    http://kino.ukr.net/news/21022008/10432/
    На тій же сторінці - коментарій директора кіномережі із Харкова.
    Звичайно, руйнувати легше, ніж створювати. На жаль, у нас люди звикли дуже багато розмовляти, але не дуже вміють працювати конструктивно.
    і ще:
    “Мільйони людей, які вважають рідною російську мову, 1 грудня 1991 проголосували за незалежність. Виходячи з цього громадяни, для яких українська мова, — рідна, мають перед ними певні політичні і моральні зобов’язання… Якнайлегший спосіб знищити Україну — це почати українізувати неукраїнців. Найбільшу небезпеку для незалежної України представляють мовні фанатики”.
    Роман Шпорлюк — історик, професор.
    Хоча звідки Вам знати, панове “активісти”, хто такий Роман Шпорлюк…

  4. Anatoly пише:

    Андрій пише:
    February 25th, 2008 at 5:07 pm

    Анатолію, у лютому касові збори завжди менші аніж у січні.
    Шановний Андрію, читайте УВАЖНО.
    Співвідношення січень 2008\січень 2007 = 2,08, а співвідношення лютий 2008\лютий 2007 = 1,22. Якби все відбувалось у відповідності до ринкових механізмів, у лютому співвідношення теж було б длизьким до 2. Тому РЕАЛЬНОГО росту немає. Тільки середньоарифметичний))))

  5. Anatoly пише:

    Вам не здається, що це класно мати нагоди дивитися фільми одними з перших у світі, а не синхронізувати прем’єри в Україні з прем’єрами в Росії -
    мені не здається, а я знаю напевне, що компанія ВІН не є піонером у цьому питанні. В Україні вже були випадки, коли фільми виходили раніше, ніж у Росії. Нагадаю Вам, що, на відміну від наведених Вами не дуже комерційних фільмів, стрічка про Бонда “Помри, але не сьогодні” теж вийшла у прокат на території України раніше, ніж у Росії. І було це ой як давно… Тому Ваші аргументи (власне, як і багато інших) просто вирвані із контексту. Чому так відбувається? Напевно, тому, що довіряєте інформації, отриманої тільки від компанії ВІН. Ваше право. Але, на мою думку, потрібно бути більш критично спрямованим))

  6. Anatoly пише:

    закликає представників кінобізнесу припинити вводити в оману громадськість поширенням через ЗМІ неправдивої та навмисно спотвореної інформації. -
    а це дуже смішний заклик))))))
    Ваша “ініціатива” має повноваження суду? Ви здатні стверджвати, яка інформація є правдивою, а яка - спотвореною?)))))
    Проблема в тому, що дані, які наводять кінотеатри (Ліня Кіно, кінотеатри Харкова, ОДеси, Донецка та ін), ВСІ ці дані суперечать даним компанії ВІН, але не суперечать між собою. Питання: ХТО спотворює????

  7. Андрій пише:

    Анатолію, Ваші спроби перейти на особисті образи честі Вам не роблять. Давайте Ви утримаєтеся від цього надалі.
    По темі, то „Так, ні, не знаю” вийшов у прокат не 09.02, а 08.02 з допрем’єрними показами. І на BoxOfficeMojo чудово показано касові збори за вікенд – $240,601, а загальні збори – $420,894. Тому B&H не приховує цифр. Закиди власника кінотеатру в Донецьку просто смішні, тому, що B&H навела статистику в таблиці за один день 14.02, а в загальній не сказано з якого числа, проте там видно, що з 08.02.
    Та нехай B&H і не піонер тут, але саме вони роблять це вже регулярно, а „Кіноманія”, „Геміні” синхронізують прем’єри з російськими.

  8. Anatoly пише:

    для тих, хто хоче читати ще щось, крім промов співробітників компанії ВІН:
    http://litopys.org.ua/sporl/sh.htm

  9. Anatoly пише:

    Я нічого не говорив про особистості. Можу тільки повторити:

    „Шановний Андрію, читайте УВАЖНО.
    Співвідношення січень 2008/січень 2007 = 2,08, а співвідношення лютий 2008/лютий 2007 = 1,22. Якби все відбувалось у відповідності до ринкових механізмів, у лютому співвідношення теж було б длизьким до 2.”

    Тому скільки і який фільм зібрав – значення не має. Які фільми були, на такі і ходили. Питання в тому, що ходили гірше, ніж повинно було б бути :)

  10. Андрій пише:

    Анатолію, хочете знати чому я постійно посилаюся на B&H?
    Та тому, що у них величезний досвід у цьому питанні. Якби „Геміні” й „Кіноманія” дублювали хоча б по 10 фільмів у 2007-му році, то без проблем можна було б використовувати їхні дані тощо. Але цього не було.
    І зараз ми маємо тільки одну компанію, яка робить це (дублює українською) регулярно, а всі інші не робили, не робили, а потім виявилися такими „фаховими” у цьому питанні. Це ж смішно.

  11. Anatoly пише:

    А, зрозумів, де образи…
    Непевне, Вас ображає, що „активісти” в лапках?
    Ну, це моя особиста позиція. Я не можу схвально та/чи серйозно ставитись до людей, які розвалюють МОЮ країну. Як розвалюють – прекрасно розуміють вчені (цитату див. вище).

  12. Anatoly пише:

    Дублювання – це одне, економіка – інше, політика – ще інше.
    Професіонали з дублювання – ОК, не питання. Але не треба ображати чи нехтувати іншим поглядом, інших компанії, які теж є учасниками ринку. Правда – вона завжди суб’єктивна і будь-який погляд відображає лишень частину „правди”. Тому й необхідно ставитись критично до будь-якої інформації.
    Перепрошую, що так багатослівно, але крім нас з Вами все одно ніхто цього не читає…

  13. Андрій пише:

    Анатолію, ми нічого не розвалюємо не перебільшуйте.
    Щодо почитати, то у мене на черзі „Мідний Король” Дяченків ;)
    І я чудово розумію, що компанії, які дублюють фільми власник коштом мають реальні ризики піти в мінус на тому чи іншому фільмі, але це не залежить від мови дублювання. Погодьтеся. Візьміть, до прикладу, фільм „Монтана”, який зібрав у прокаті дуже мало.
    Проте норма Закону дозволяє озвучувати фільм. Субтитри тут не наводжу, бо це дороге задоволення (якщо кожну фільмокопію субтитрувати належним чином).
    Звісно, що озвучення, це не дубляж, але, на мою думку, глядачі це нормально сприймуть (приклад тому „Рембо IV”), а дистриб’ютор зводить ризики на нуля, позаяк озвучення десь в 10-20 разів (залежить від кількох факторів) дешевше за дубляж.

  14. Anatoly пише:

    Шановний Андрію, в тому-то й справа, що Мінкульт не дозволяє субтитри на дубльованих російською мовою фільмах. А російськомовна публіка все-таки має право дивитись фільми своєю мовою. Я особисто вважаю, що озвуування – не повинно застосовуватись взагалі, оскільки звук – одна із важливих складових сучасного фільму. Тобто, або дубляж, або титри. Але – Мінкульт „проти”…
    Зрештою, думаю, якби ми з Вами мали нагоду поспілкуватись, Ви б могли зрозуміти, в чому є „темні сторони” проблеми, про які не говорить Вам ВІН. Просто привселюдно я не можу наводити деякі факти та аргументи. Не тому, що це буде наклеп, а тому, що це занадто вузькопрофесійно чи занадто складно, щоб висловити у декількох рядках.

  15. Anatoly пише:

    А з приводу російського кіна – на щастя, всюди, навіть у Донецьку, глядач не дуже ходить на фільми російського виробництва. Що особисто мене дуже тішить. Погодитесь, що їх якість як „твору мистецтва” – дуже низька?

  16. Сергій пише:

    Анатолію, запишіть mp3 файл, ми послухаємо :-)

  17. Anatoly пише:

    Сергію, тоді вже мультимедійну презентацію… Факти в основному статистичного характеру…

  18. Андрій пише:

    Анатолію, я з радістю з Вами поспілкуюся.
    Я Андрій Андріюк, на цій сторінці
    http://kino-pereklad.org.ua/?page_id=5

    Проте щодо субтитрів хочу зараз висловитися.
    Дивіться, я просто не розумію навіщо субтитрувати фільм, якщо його вже дублювали російською. Який сенс у субтитрах? Їх ніхто не читатиме. І зовсім інша справа коли субтитрувати оригінал, коли можна слухати справжні голоси акторів й при потребі читати субтитри.
    Особисто я вдома дивлюся фільми переважно в оригіналі (якщо англійською) з або без субтитрів. І не бачу в цьому якоїсь проблеми.

  19. AK пише:

    Збори січня 2008 р вищі за збори 2007 р у 2,08 раза (тобто, більше, ніж удвічі). А збори у лютому 2008 по відношенню до зборів 2007 року збільшились лише у 1,22 рази.
    Тобто, РЕАЛЬНА динаміка є негативною.

    Пане Анатолію, Ви ж працюєте у цьому бізнесі, а тому прекрасно знаєте, що кіно - це не виробництво валянків чи сталі в СРСР, яке за рішенням чергового з’їзду партії мало неухильно зростати.
    Доходи від кінопрокату скачуть з місяця в місяць.
    Потрібно почекати кілька місяців, а тоді вже робити висновки.

    Факт залишається фактом, ніякого падіння на 50-60 відсотків, про що намагався набрехати читачам “ДТ” пан Ткаченко, не сталося. Ви не згодні?

  20. Anatoly пише:

    AK -
    не згоден. Наразі, маю статистичні дані, що падіння по деяким основним регіонам (окрім Києва) становить навіть більше, ніж говорить пан Ткаченко. Основні касові збори приносять Одеса, Дніпропетровськ, Харків, Донецьк. У цих містах кінотеатри на грані банкрутства. Знаю, що один наш з Вами спільний знайомий тільки потішається з того - мовляв, отакої вам, власники кінотеатрів, будете знати, як давати обіцянки інвесторам. Але іронія долі в тому, що він сам залежить в першу чергу від зборів у цих містах. Зрештою, готовий зустрітися з Вами та\чи Вашими колегами і показати “зворотню сторону Місяця”, на яку дотепер більшість прихильників 100% дублювання уваги не звертають.

  21. Андрій пише:

    Анатолію, поясніть, будь ласка, як деякі кінотеатри можуть бути на межі банкутства якщо протягом нетривалого часу всі фільми показують українською при цьому зали 100% не є порожніми?

  22. AK пише:

    не згоден. Наразі, маю статистичні дані, що падіння по деяким основним регіонам (окрім Києва) становить навіть більше, ніж говорить пан Ткаченко. Основні касові збори приносять Одеса, Дніпропетровськ, Харків, Донецьк. У цих містах кінотеатри на грані банкрутства.

    Але ж у “ДТ” не згадується Донецьк чи Одеса. По українських кінотеатрах загалом ніякого зниження відвідуваності нема. А тому брехня залишається брехнею. З чим тут можна не погоджуватись - не зрозуміло.

    Цікаво було б побачити статистику по Одесі, Харкову, Донецьку й Дніпропетровську за останні півтора-два роки, але, на жаль, немає джерел, яким можна було б довіряти. Ви пишете, що Батрух щось тасує. А самі тасуєте так безбожно, що далі нікуди. Не соромно?

    Ви самі собі суперечите. Якщо Одеса, Дніпропетровськ, Харків, Донецьк приносять основні касові збори, і там відбулось падіння більше ніж на 50-60 відсотків, то звідки взялося зростання по Україні?
    Скільки разів на тиждень повинні ходити в кіно мешканці Тернополя щоб З НАДЛИШКОМ скомпенсувати 50-ти процентне падіння зборів в Одесі?

    Хіба Київ міг би щось скомпенсувати. Але ж у Вашому прес-релізі пишеться, що в Києві теж падіння! ;)

    Було б добре, якби Ви взяли до уваги, що тут ви дискутуєте не з “інтелектуалами” з “Тризуба”, а тому вішати локшину на вуха не вийде.

    один наш з Вами спільний знайомий

    Я не думаю, що у нас з Вами є спільні знайомі.

    Зрештою, готовий зустрітися з Вами та/чи Вашими колегами і показати “зворотню сторону Місяця”

    Ми живемо у XXI столітті. Тому показати “зворотню сторону Місяця” можна й через сучасні засоби зв’язку. Звичайно, якщо є що показувати.

Додайте коментар

You must be logged in to post a comment.